Cytat: terri
kaktus12
zgadzam sie z toba, i dlatego mysle, ze firmy powinny uwazac co i jak reklamuja. Bo wystarczy jeden niezadowolny klient a moze byc kleska. Kazde niezadowolenie trzeba potwierdzic zdjeciami.
Do wszystkiego należy podchodzić z odpowiednim dystansem. W przypadku dużych firm zawsze znajdą się osoby niezadowolone z ich usług lub produktów. Nie ma siły. Oczywiście, że często klient ma rację, tego nie neguję, ale czasem tejże racji nie ma. Jeżeli firma trzyma się i rozwija, zwłaszcza teraz w czasach kryzysu, to można przyjąć, że jakość jej usług lub produktów jest wystarczająco wysoka.
Takie myślenie stosuję przy zakupach na allegro. Jeżeli kupuję u dużego sprzedawcy, to każdy z nich ma jakieś negatywy. Jest ich oczywiście bardzo mało do ogólnej sprzedaży, ale istnieją. Gdybym te osoby i ich żale wziął na serio, to pewnie nic w tym serwisie bym nie kupił.
edytowany przez kaktus12: 18 lip 2013